Lördag

Den här helgen är det marknad i stan!!  jag kan inte gå för jag orkar inte gå så långt.. så vart det med den langosen jag ville ha. Ja ja den kommer i vår också.
Jag och Daniel åkte först till Jula sedan till biltema.. vi köpte inget bara kollade på saker...
Sedan handlade vi käk och satte oss för att titta på mumien filmen den nya! så mitt i filmen ringer det på dörren!!
Jaha vem kan det vara jo våra grannar som bor i nästa hus på hörnan...  Hej sa dom... vi har lagt gräsmatta på våran baksida och har några rullar kvar som ni kan få.. ja och lägga där dammen har varit... fast... sa dom man måste lägga den helst ikvällmen det går nog i morgon oxo.. oj oj
så det blev till att lägga gräsmatta... ja inte för mig då men för min blivande man... han e duktig han... speciellt när han gör som jag vill...





Och resultatet en timma senare...


Tänk att lite gräsmatta kan få en att bli så glad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0