Trots...

Ja han är trotsig nu... han hatar mig... han säger  jag älskar inte dej mamma. Jag är ju skyldig. Jag kan inte annat än att förklara för honom hur mycke hans mamma och pappa älskar honom.
Han blir faktiskt lite bortskämd, får som han vill.,m.m
Trots detta känner jag mig ganska uppåt. har ju en alldeles egen lägenhet. Men badrummet är inte speciellt fräscht.. nej men jag får väl duscha någon annanstans...
sånt löser man. den jobbiga biten är ju redan gjord. den känslo mässiga biten.
Undra vad dom kommer att säga på dagis, jaha en till. alla separerar.
men det skiter jag i.
Jag ska ladda upp lite bilder sedan, har inte riktigt pejl på läget nu,
 anna jag hoppas du kommer in till stora staden och hälsar på oss. då kommer vi inte ha några djur vet du...
säg till innan ska jag göra det damm fritt oxo..
nä nu ska jag städa volvon. ska sälja, någon som vill köpa en grön v70...
kram alla som läser.  och en speciell kram till en speciell människa.

Kommentarer
Postat av: Roooooos

:O tankeläsning :S ... jag hade inte läst detta inlägg innan det stod "anna, du kommer väl å...", du vet. Lustigt, med tanke på min kommenterar till inlägget ovanför. Damm går bra, så du behöver inte göra dammfritt :D Hihi. Ja jag vill ha en v70, fniss.. ..synd att allt kostar pengar bara :P

2007-04-26 @ 07:27:01
URL: http://msroos.blogg.se
Postat av: Roooooos

Nu inser jag att jag har varit dåligt på att läsa blogg. Ska skärpa mej! Promise!

2007-04-26 @ 07:27:28
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0