Lägenheten

Hallo. det var ett tag sen. har haft full upp om jag säger så förlåter ni mig då?
Jag trivs som fisken i vattnet i min lght. den är ljus och fin. relativt ny tapetserat. ska slänga in bilder sedan, när jag fått mer möbler nu e det ganska tomt. men det funkar, Det enda som fattas är en soffa, Någon som har en till övers?
    




Idag har jag, gurra och hanna varit hemma hos victor och hans mamma anna. det var bara en spontan grej ringde henne när vi va på väg till dagis och frågade om vi skulle fika,.Dom skulle på speedway men vi hann både äta o fika, Tack anna skönt med fixad mat. Gurra och victor leker ganska bra. det är skönt,
 image10






Idag har jag pratat med ett koperativt dagis som heter haga trollet, Det såg inte så mycket ut för världen utifrån, men var helt okej inne och stor lekpark på baksidan.
Nä hörni gott folk, nu ska jag surfa på blocket....
**************


Kommentarer
Postat av: Fröken Roos ~

Hihihihi vilken fin bild på Vicce! Nej tönt! Ska inte med på krogen! Har precis kommit hem och jag ska jobba imorgon :P ... Jaha du ska sälja den? Vad ska du ha för den då? ;)

2007-05-12 @ 21:43:59
URL: http://msroos.blogg.se
Postat av: Stephanie

hha vilka najsa bilder^^

2007-05-16 @ 20:45:50
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0