Jag kan inte gå på power meet utan alkohol...

Dåså... nu har den varit här, min fylle helg, normalt sett brukar den här helgen gå förbi i någon sorts dimma!
Men i år såg jag bilar.... massor
Men jag kunde inte hålla mig när fredags kvällen närma sig, kl 21 knäppte jag första ölen!
åkte en jätte fin bil, en imperial årsm 60
Som den nedan fast en vit och mint grön.
image16


Men min favorit bil är av helt annan kaliber
Äh va sjutton jag slänger in en bild på en sån också... varsågod låt ögat fröjdas
image17

Mustang Shellby 500 gt
Hittade en sån här till salu på power meet! precis som denna, samma färg och allt! summan på den är kanske i min ekonomi. men drömma kan man..... 890 000kr  Som hittat.

Min största sorg denna helg va att jag var ensam, ingen att skratta med, ingen att gosa med, ingen att hångla med,
Jag saknar dig så det gör ont imagen.
men snart snart nära nära, på tisdag så....
Nu ska jag tvätta. kram på er
mvh Jenny

Kommentarer
Postat av: Fröken Roos ~

Loooove theee mustang :D

2007-07-09 @ 18:35:06
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0