Underbart

Gjorde en reflektion i morse.
Har sovit över hos min mor, när vi satt vid frukost bordet slogs jag av hur hemtrevligt och lugnt det är och vad skönt det ska bli att bli äldre och ha vuxna barn, sitta och dricka kaffe,läsa tidningen inge stress inge snor att torka inga ungar att klä på. Då säger min kloka mor,
- allt har sin tid.
-ja verkligen

Underbar dag igår,  Jag behöver bara säga det,

Jag har kommit underfund med att jag älskar min familj, min mamma, min bror, min brors flickvän, mina barn.
Dom är det bästa som finns.

Idag ska jag längta...


Kommentarer
Postat av: Roooooos

Du så brukar jag också tänka, när jag ser morsan som har så mkt egentid men ändå barnen hemma, liksom. Men sen blir skraj.. för fifan vad fort tiden går :S

2007-04-20 @ 08:04:52
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0