Kul med blogg...

Mm nu sitter jag här igen  min ensamhet. Så vad upptar min hjärna? Kort jag vill ta kort på intresanta objekt helst sexiga killar i slitna jeans med dimmiga ögon, eller möjligtvis några kladdiga jätte glada ungar,
Ja det finns så mycket att ta kort på,  så man förevigar minnen, kan behövas då jag har ett minne som en guldfisk,
Det var nån som sa så till mig tidigare. Men jag måste säga att jag nog har sämre minne än denna person.
Jag har en alldeles egen kock jag... det ni brudar.. kan man kalla lyx, jo faktiskt så tycker jag det är lyx.
Har man stått o lagat mat i snart fem år åt en otacksam bonde så skulle vem som helst glädjas åt att komma till dukat bord.
Jag har just varit och besökt ett dagis som jag vill att mina änglar ska gå på. men det är kö dit. men jag ska skicka in en anmälan iallafall, bättre sent än aldrig. Det här dagiset ligger lite i en dunge ingen trafik runt, jag gillade det  jätte mycket. sen tar det 2 minuter från min nya bostad dit, det är ett pluss då kan gurra cykla på sin fina blå cykel...
Men hanna får man väl "rejsa" i sittvagnen med.. he he det gillar hon. fort ska det gå, då ylar hon av skratt.
Nej ni gott folk nu ska jag gå och "dejta" john blund, har en viss svaghet för honom. min kille det. OBS han bryr sej inte om jag har någon annan vid sidan om...



 Det ska börjas läsa om traktorer i tid...


 pure love 2  (orkade inte rotera bilden)

Kommentarer
Postat av: Roooooos

Du behöver inte rotera bilden! Jättefina bilder :) Och skönt att du har hittat dagis. Kommer sakna er :'( Men vi kan väl ses ändå? Kramen å pussen!

2007-04-26 @ 07:24:46
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0