Den e framme!

Grillen e framme äntligen... det luktar ljuvligt...
visserligen bara hamburgare. men ni kan ju tänka er den där lukten när man tänder grillen. villka enorma vår
känslor som strömmar till.
Det är vid sådana här tillfällen man njuter. det var länge sen jag njöt så här en dag. har njutit hela dan. Nu fick jag med hela gramatiken.

I morgon vankas det jobb. jag tycker om att jobba. jag älskar utmaningen, jag hugger den direkt, utmana mig så ser du.

Jag har precis startat den här bloggen, som dom som läser säkerligen förstår, så jag har inte hunnit att lära mig dess funktioner, så håll till godo, Ska fråga en vän hur man gör. Orkar inte läsa, bättre fråga dom som kan här är iallafall hennes blogg, Hon e grym Fröken roos

Kommentarer
Postat av: Emmy

Härligt :)

2007-04-15 @ 13:40:34
URL: http://emmiie.blogg.se
Postat av: Roooooos

Haha niice niice. Grilla är lovely! Men hörre du :P Tack för komplimangen då :P Hihi!..
Faktum är, att 6% av mina läsare kommer direkt från din sida ;) Varje dag! Puss!

2007-04-20 @ 08:06:08
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0