Lördag

Har börjat med att titulera inläggen med dag... boooring ja.
Sitter framför sommar krysset.. o skriver samtidigt... därför tar det så lång tid att skriva fast det vet ju inte ni för när ni läser det är det ju färdig skrivet....
Jaha på Måndag smäller det då kommer bebis ut... måste snitta som vanligt.. trååkigt men nödvändigt.. den väger typ 5 kilo redan så jag ska nog vara glad att få snitta. Och daniel kanske också ska vara glad.. !!
Kl sju ska vi vara där. då ska jag ha duschat, fastat. rakat magen!! he he bara mellan naveln o muffen... raggar strängen!!
så nu e det bara en dag kvar med den här stoora magen. ska kanske ta bilder dag eller i morgon kanske ska boka tid med Mariell...
hm... tänker...
......tänker... vill jag ha bilder från den här tiden....!?

Ja om ni inte hör något från mig så vet ni vad jag gör... ´hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0