Long time no see

Nu ska det bli lite ändring på den här bloggen.
Känner att jag måste skriva av mig lite om livets bekymmer och sådant som berör mig.
Just nu är jag sjukskriven från jobbet. För jag får ont att sitta still länge. ja praktiskt taget så kan jag inte jobba.
Jag och Daniel ska ha vårat gemensamma barn om 6 veckor. Känns underbart.

Efter att barnet har kommit ska jag promenera mig i form tänkte jag. har precis idag mätt hur långt det är till dagis och funderar på om man kan gå dit med ungar och vagn sedan.
Både gustav och Hanna kan ju cykla.
Det är iallafall 5.5 kilometer enkel resa. man kan ju göra den en gång om dagen och sedan sätta på cykel stället när man hämtar dom sedan.
mm ja det tål att funderas på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0