Lite piggare

Tjoho
Känner mig bättre idag!!  piggare..
Fast ska snart vila en stund bredvid min äskling.. så mysigt att ligga o krama honom..
Fast han tycker nog mest att jag är jobbig när jag vill gosa o han vill sova..
men så är det när man joobbar natt..

Nu har iallafall friskis medelat att dom ska ha invigning i novmber.... wiii jag ska vara där.. det var dom bra  nyheterna.
Dom dåliga är att jag trodde att vi skulle ha 2 friskis.. men dom ska flytta hela skiten... ahh jag som inte ville ha med allt folk.. Men som Daniel sa det kanske finns endel som väljer andra gym på den sidan eftersom dom ändå flyttar så pass långt...
nähä kram på er...




Kommentarer
Postat av: ROosa

Men vad är detta! Du bloggar ju massor! Jag har nånstans slutat läsa din blogg för att du aldrig sk rev något :P Va fan :P Du måste ju informera ;)

2008-09-02 @ 20:04:05
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0