Sale...

Hej
Nu börjar jag med texten igen sedan rubriken. jag kommer aldrig på någon klatchig sådan.
Nu är det Fredag igen och jag sitter fortfarande på jobbet fast jag vet att det finns någon som vänta hem mig...
Ja ja vänta man på något gott så kan man vänta länge!
image25

Mm har börjat uppskatta bilder dom säger mer än 1000 ord
Jag har hittat en bra sida.. kollade på den förrut men har inte riktigt uppskattat den fören idag.
mycket läsvärt där www.microsoft.com
Varför har jag inte tittat där för länge sen??
Mitt jobb är för närvarande säljare,
Vad ska en bra säljare besitta?
MM ska fundera på det i helgen sen ska jag komma tillbaka på Måndag med
en gedingen sälj strategi
hm kanske konsig ord följd.
gokväll mina vänner










Kommentarer
Postat av: Fröken Roos ~

så det går bra med jobbet då`?

2007-10-05 @ 08:18:39
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0