Mina Tankar

Hallo..

Nu e jag här igen. Börjar lära mig att blogga lite!

Om det är någon som verkligen läser vad jag skriver så blir jag glad.

Kanske gud läser isåfall vill jag önska endel grejer...

1: Obegränsat med pengar

2: Evig kärlek med min Daniel

3:Att hela min familj får leva ett hälsosamt liv


Jag har upptäckt en sak med mig själv! Jag trodde jag hade blivit en sur gammal kärring som skulle sitta o sticka mitt i skogen

Men nej det blev inte så. Jag roterade... vände om, eller bort ska man kanske säga..

Jag är en ganska känslosam människa, jag kan gråta för en bra låt. Jag kan gråta när det är sorgligt i en film Men... som breiholtz säger...inte framför människor. Inte ens för mina nära o kära.

Varför?

Varför kan jag inte visa mina riktiga känslor inför människor, varför måste jag alltid dölja att jag blir ledsen, eller upprörd.

Ja många frågor finns det. Men bara en som kan svara och det är jag själv.

Så i helgen ska jag visst på fest. I Nynäshamn. Fick reda på det idag! Najs.. nej nu ska jag surfa runt lite.. på webb wågorna... love ya all
image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0