Hello...

God kväll mina vänner.
Nja kanske inte har så många men dom jag har är speciellt utvalda enligt mina hårda kriterier.
I går när jag hämtade mina barn hemma hos deras pappa, så åkte jag till en vän, hon heter anna
Hanna var så tråkig så hon sov i bilen hela tiden. Men gustav och viktor lekte och retades.
Jag o Anna försökte ta hem en fil från Daniel men det var på tok för stor, så vi gav upp efter att ha tvingat Daniel att rara ner den minimalt... he he.. fick han jobba i onödan.
I lördags kom jag på att jag gillar Smirnoff ice. Trodde inte jag gjorde det. ska prova gin o tonic nästa gång gillar jag det, vet jag inte vad som har hänt med mig. hm på nått konstigt vis tror jag att mina smaklökar spelar mig ett spratt. Jag har gillat relativt söta drinkar förut, men nu börjar det vända. hm åldern?
Nej nej det måste vara något annat!
Idag ska jag damsuga tänkte jag iallafall man vet aldrig liksom om det blir av det man har tänkt sig.
I helgen som kommer ska jag och Daniel åka ner till Skövde det ska bli kul. Men jag måste försöka ordna barnvakt till barnen får se hur det går.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0