Magsjukan

Hejsan alla vackra människor.
Igår ringde dom från dagis och ville att jag skulle hämta Hanna hon var magsjuk, men inte märker jag något av det inte, ja men det är bara att lyda.
Idag har vi varit på promenad i den stora staden. kollat in andras trädgårdar, det tycker jag är kul,
Jag sitter och funderar på att åka till mitt ex och hämta cykel kärran så vi kan cykla lite, det är jätte skoj det.
Sen vill jag åka inlines också, men då föredrar jag nog att vara barn ledig. lie jobbigt att hålla reda på alla ben och samtidigt ha koll på ungar. nae du tack det utsätter jag mig inte för...
Kram på er...

Kommentarer
Postat av: Fröken Roos ~

Vadå, går det magsjuka på dagis? På riktigt?
UUUSCH!! Det vill jag inte ha! Blä!

2007-05-17 @ 22:07:31
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0