Boooring

Jag skulle villja lära mig lite mer om denna blogg, men jag hinner inte,
Så ni får ursäkta om jag är tråkig på det sättet att jag inte, vad ska man säga... hm..
ha jag har det PIMPAR min blogg.
Kanske ska fråga Rooosen om hon kan pimpa den...
Idag har det varit ganska lugnt. Tog ett bad efter jobbet, tro på fan att alla ska ringa då. när jag igger där och lyssnar på musik och njuter.
Ja men stäng av telefonen då. VA är du galen. kan ju inte stänga av min allra närmaste vän.
Jag måste bara säga en sak. Rosen du e helt galen. hela kontoret skrattade åt ditt älg skämt idag.
Då frågade jag dom om dom förstod skämtet för det gjorde inte jag då skakade alla på huvudet, men varför e den så rolig då?
Men jag skrattade åt den iallafall.
Snart ska jag dra ut till skogen och fota lite, i helgen tror jag så då kanske det kommer upp lite nya bilder.
Men men mycket kan hända. Kanske inte kommer så långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0