Fatta den då...

Javisst det hade väl varit riktigt pinsamt, nog för att jag har kommit fel dagar till tandläkaren o dyl. men att sitta fel dag och vänta på någon på arlanda hade varit fruktansvärt pinsamt, om inte den som man ska hämta messar och säger dag med datum och tider.... pjew... 
Det är inte bara den man ska hämta det är pinsamt inför utan även dagis där man säger att mormor ska komma och hämta i morgon,
Man måste ringa till mormor och säga att det inte blev den här dagen och få hennes as garv i örat och fråga- har du suttit där hela dan o väntat!!!!
Mina arbets kamrater att irriterat sej på att jag nu hade blitt tvungen att vara borta 2 dagar från jobbet... vi som redan ligger en gnutta efter...
Och sen förstås alla medtrafikanter eller ska jag i detta läge kalla dom mot trafikanter som får ut för att jag är as förbannad.... ja men nu har ju inte allt detta hänt!  Men det kunde ha hänt.

Se you..... tudilu.....tata...

DU OCH JAG MOT VÄRLDEN
image18

Kommentarer
Postat av: Frida

haha.. faaan vad jag hade garvat om du suttit på arlanda i tisada's.. åsså vet jag en mormor som hade vart trött om hon hade fått haft dem där bus ungarna i två dagar, kan inte mer än säga, hahaha..

2007-07-13 @ 00:20:21
URL: http://msolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0