På Jobbet

Sitter här på jobbet och längtar efter min älskling. och ikväll tror jag att han skulle bort också. åh ännu längre väntan.. jag har ett behov av honom.
Inte så som sex  och sånt utan behov av att titta på honom, ta på honom, hålla honom i handen. le mot honom och få ett leende tillbaka.
Jag älskar honom verkligen.

Jag tror jag håller på att bli sjuk!?
snorar som sjutton och nyser jätte ofta.. men det skulle vara konstigt om jag inte blev det för mina barn har ju båda två varit sjuka om varann här senaste veckan. så sjukdomen är väntad.
usch så det lät då..

Tänkte  slänga in en bild här på min brorson när han spelar amerikansk fotboll. men det låg i en annan del av datorn, som inte jag kommer åt nu... fattar inte varför det inte ska gå att komma åt dom...
nej nu måste jag jobba so long...

Kommentarer
Postat av: Fröken Roos ~

Och jagl ängtar efter dej <3 ... ;)

2007-08-29 @ 21:04:59
Postat av: Fröken Roos ~

<3 .. ;) .. var det också med i det där..

2007-08-29 @ 21:05:23
Postat av: Fröken Roos ~

Mäh! Den vill inte ta mina tecken. JAg gjorde ett hjärta åt dej jue.. :D

2007-08-29 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0