Ny blogg, Nytt liv.

Så vad gör man nu, vart går man härifrån.
Kanske ska presentera mig.
Jag har snott den här listan av fröken roos.



Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?


3 st på ena 2 på den andra +ett travel usb



Vilken svordom använder du mest?


alla. svär hemskt mycket.



Äger du en Ipod?


Nope.



Vilken tid är din väckarklocka inställd på?


Ja halv sex, men jag går upp halv sju och g,h ska vara på dagis sju. Hinner jag?



Hur många resväskor äger du?


En faktiskt



Använder du flip flops även när det är kallt ute?


Nej jag fryser om fötterna då..



Var köper du dina matvaror ifrån?


Jag har ica kort.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?


Lätt.. Ja



Vilken var den senaste filmen du såg?


the ring 2  ähum iallafall här...

Har någon av dina vänner barn?


Ja en del.



Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?


Mycke. Nya skor...  Fetisch!!



Har någon någonsin kallat dig lat?


Ja



Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?


Nej då skulle jag sova 20 timmar om dygnet.



Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?


Faktiskt marie lindberg+ nån gammal reggie skiva..



Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?


Blå mjölk



Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?


Ja.



När var senast någon stötte på dig?


Hm.. i Onsdags tror jag.

Vad åt du till middag?


Sådan där lax kotlett m ris



Använder du huvtröjor?


Jag har någon gammal champion. som jag inte kan ha längre. Men visst köp så använder jag.



Kan du vissla?


Ja



Har du någonsin deltagit i en demonstration?


Nope.



Vem var den senaste som ringde dig?


Carro

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?


Beror på med vem man e där med.



Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?


Mycket tror jag det

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?


Ja inte är det 08 iallafall



Tittade du på tecknat när du var liten?


Mycket. Hela tiden.



Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?


För långt bort.



Hur många syskon har du?


3



Är du blyg inför det motsatta könet?


Nja. det kan tänkas.



Vilken film kan du alla replikerna till?


Lejonkungen. Den har gått i sex månader, varje kväll

Äger du några band-t-shirts?


Ja



När flög du senast?


4 år sedan

Hur många stolar står runt ditt köksbord?


4+ en soffa

Läser du för skojs skull?


Japp. det är kul



Pratar du några andra språk?


2 st

Diskar du din egen disk?


japp och alla andras.

Har du gråtit offentligt?


Ja



Har du en stationär dator eller en laptop?


Både och, den bärbara på jobbet o den stationära hemma.



Försöker du alltid lära dig nya saker?


Ja hela tiden.



Vill du ha några tatueringar eller piercingar?


Ja en del. vill ha tillbaka min piercing



Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?


Det spelar ingen roll, men det är lyxigt.

Kan du kasta macka?


Nej. Han drunknar

Har du någonsin varit på Jamaica?


Nej.



Vem har du med på BIOn?


Mamma. fast nu kanske det är om prioriteringar i mitt liv.



Vem var din favoritlärare?


Min matte lärare



Vad har du för väder?


Äntligen varmt

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?


Ja varför inte?



Har du en blogg?


Ja nyss.



Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?


Kaffet



Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?


Humor! Logik, sunt förnuft



Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?


Ha ha kan man väl säga om man vill.



När sov du senast på golvet?


När jag hade magsjukan.

Vilken är din favoritdrink?


nått med choklad i



Gillar du din boende situation?


Jo. Men innehållet kan man ju diskutera.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?


Förut var det nio. Men nu e jag glad om det kan bli sex. misstolka ej



Äter du frukost dagligen?


Japp, varje dag

Är dina dagar fullbokade och stressiga?


Inte så stressiga. mest fullbokade faktiskt.

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?


Hela tiden. fick stå utanför en gång



Vilken är din favoritfrukt?


Oj många



Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?


Eh jaa



Hur gammal blir du din nästa födelsedag?


Oj oj

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?


Nja, sähär så kanske, men man blir skadad med msn.

Tror du på liv på andra planeter?


Nej

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?


Min sambo

Tror du att gud är en man eller kvinna?


Både och eller inget av dom.



Vad var det senaste du åt?


Smörgås med kaviar, den med ägg i.



Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?


Vet faktiskt inte

Hur valde dina föräldrar ditt namn?


Frida eller jenny



Gillar du senap?


Ja,

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?


Det finns dom som har det svårare

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?


Jepp. första chansen

Sover du på sida, mage eller rygg?


Mage.



Har du någonsin köpt något från ebay?


Nej.

Tycker du om att krama folk?


Ja vissa speciellt utvalda, för närvarande 4 st



Skulle du säga att du är trendig?


mnae  nej nej och åter nej



Äger du en digitalkamera?


Japp



Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Säga nej tack.

Vilken är din favoritkaraktär i star wars?


vem tror ni..



Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?


Ganska.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?


Gömda och alla dem. Jädrans böcker att etsa sej fast. Härmar msroos här




Tycker du att du är attraktiv?


ha ha ha *asg* wtf  hell no...



Vad är du allergisk mot?


Inget. Ologiska karlar.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?


Det finns där. Man kan använda det men jag föredrar att gilla personen.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?


Nej

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?


Vet faktiskt inte.


Kommentarer
Postat av: Roooooos

Ey, du!.. Om du & jag går på tivoli, vilken karusell skulle vi åka då? Nyfiken blev jag :) Attans vad jag längtar efter att få spralla runt på Gröna Lund. Haha! ...


...btw... vart hade du din piercing förut?

2007-04-14 @ 08:45:15
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0