Min rubrik ska inte heta Valborg...

Lyssnar på musik och tänker. fast man kanske ska skriva att man försöker tänka...
är fokuserad på annat,
det andra upptar ca 75% av min hjärna,
 dom andra 25% är att tänka på hur jag uppför mig.
För jag kan inte visa hur jag mår igentligen.
Känner att det är för stora glapp på mina inlägg, ska skärpa mej jag lovar,
Igår va vi på kalas, mycket roligt, Jag frågade ut en liten kille som heter viktor om han hade någon landhockey
boll, men det hade han inte, sa han iallafall. dom e helt galna hans familj. hockey freaks, men så är det ju med allt, vissa gillar hockey, vissa gillar fåglar, jag själv gillar kaffe. det är fint det. kanske ska lära mig allt om kaffe. nej usch då kan man ju sånt om räv syra o sånt. att man inte kan dricka det efter 15 minuter, hm.. får nog komma på nått skoj jag kan lära min hjärna.
Hej så länge och ha en jätte trevlig valborg.
Ps. Här är hockey freakarna. ds


Kommentarer
Postat av: Roooooos

Haha. WTF :P Allt lugnt då?

Och jo.. vi väntar tills det är varmt å mysigt ute! Niiice och skoj ska det bli!!

2007-04-30 @ 13:20:30
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0